زین*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیسسسسسسسسس زین خوابیده!!

 

 

 

 

 

 

 

زین وسه تا از طرفداراش*

 

 

زین ونامزدش پری

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت15:14---27 مرداد 1393
من عاشق زینننننننننننننننننننم
بنظر من خوشگل نیست!!!!!!!!!!!!خیلییییییییییییییییی یییییییییییی خوشگله زنشم خیلی خوشگله درکل این بشربی نظیره


زینب
ساعت13:43---13 مرداد 1393
چه خوشتل

♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت17:52---3 فروردين 1393
من لینکیدمت تو عکس3بیشتر شبیه الانش شده وای از پری متنفرم انگار مامانه زینه چهرش خیلی زیاد میزنه بعد اززین و لوئیس هم نایل و هری رو دوست دارم نمیدونم چرا از لیام خوشم نمیاد آخه هم اسم نامزد خیانتکار مایلیه با این که اون نیست ولی دوسش ندارم نمیدونم چرا
پاسخ:مشکلی نیس مثل من که قبلا یکی از طرفدارای تیلور بودم ولی از وقتی با هری دوست شد ازش متنفر شدم حتی الان که هری ولش کرده بازم ازش متنفرم


♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت14:04---3 فروردين 1393
وای من عاشق زین و لوئیسم با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:yeah


aysa
ساعت23:29---27 اسفند 1392
سلام من عااااااااااااشقم وان دایرکشنم مخصوصا هری و زین و لیام خوش حال میشم ب منم ی سر بزنید و با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ:hi me too .ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:زین,عکس,, | 22:0 | نویسنده : f styles |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.